maanantai 11. tammikuuta 2016

Huivia ja sukkaa, taas

Jälleen sama satsi, ku edellisessäkin postauksessa:
Revontuli-huivi lasten koossa, ja sukat.


Revontuli-huivissa on lankana viime syksyn SNY-kierroksella syyskuun paketista saamaani 7 Veikkaa. Lanka on KoolAideilla värjättyä.

Painoa tuli huiville 95g.


Ja sukat. Näitä varten ostin aiemmin kertomaani Nallea kolme kerää.
Malli on uusimmasta Novitan Sukkalehdestä, Tähtitaivas.
Kauniit ja ihanat sukat. Mun jalkaani näistä tuli sopivat. Olis näille toinenkin ottaja, mutta saapa nähdä miten käy sovituksessa. Hänellä on nimittäin melkosen paljon hoikemmat kintut, kuin mulla :-D

Ehkäpä mun ei olis kannattanu vaihtaa kuviokohtaan 3,5mm puikkoja, vaan päästellä menemään koko sukat 3mm puikoilla.


Nämä Tähtitaivaat kevensi lankavarastoa 153g


Saldona siis ostoja +300g ja kulutusta -450g

 

6 kommenttia:

  1. Sullahan on vauhti päällä :) Tosi ihanat nuo tähtitaivas-sukat :)

    VastaaPoista
  2. Hauskasti menee nuo kuviot huivissa! Ja sukat, tosi kauniit.

    VastaaPoista
  3. Mää en voi käsittää tota sun kulutustahtia...

    VastaaPoista
  4. Ehditkö sä syödäkkään? Sulla taitaa olla puikot kasvaneet käsiin kiinni. Tosi kauniit sukat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kyllä minä syödä ehdin :-D
      Töissäkin oon muutamia päiviä käynyt, verhot ja liinat on vaihdettu, keittiön kaapit siivottu, leivottiinkin lasten kanssa eilen.
      Kyllä mää siis muutaki teen.
      Ja silti tuntuu, etten mää tee mitään :-D

      Poista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3