tiistai 22. tammikuuta 2019

Kylmää on!

Täällä pakkasmittari paukuttaa jo ties monettako aamua -30. Olishan se ihan mukava jäädä peiton alle, vaan kouluun on lähdettävä 😀
Toivottava vain on, että mun uskollinen, vanha hoppa jaksaa mua edelleen kuljettaa aina perille saakka. Eilen aamulla kouluun ajaessani näin neljä tienposkeen uuvahtanutta autoa 😔

Tiiättäkö, meijän 11v pojan sukkakoko on jo ihan sama ku mulla, 39-40!
Mun ei tarttis ees kutoa pojalle sukkia ku vois käyttää mun!
Mut kudoinhan mää silti. Omat ne olla pitää...
Ihan perusmallin perussukat, siitä perus-7Veikasta tietty 😀


Tyttärellekin on kohta sukat valmiina. Niistä lisää toiste.


2 kommenttia:

  1. No ei käy kateeksi töihinmenijöitä ;) On se vaan niin ihana olla näin eläkkeellä. Aamulla katson vain että ohhoh ompas pakkasta ja kaivaudun takaisin vällyjen lämpöön. Onneksi sinullakin on vielä edessäpäin tämmöisiä aamuja ;D ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niitä vielä tulee, noitakin aamuja 😊
      Sunnuntaina aion kyllä venyä pitkään peiton alla 😍

      Poista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3