perjantai 22. syyskuuta 2017

Oriflame-asiaa

Nonnii. Kun kuitenki käsityö-blogissa ollaan, niin kerronpa siihen liittyvää asiaa ensin...
Eilen illalla sain ilmoituksen, että mun eka SNY-paketti olis noudettavissa. No minähän olin ehtinyt jo töistä kotiin, ja sen verran on Saleen matkaa, että en millään jaksanu lähteä vartavasten hakemaan.
Tänään olen luvannut lapset hakea koulusta 13.30 niin noukin paketin samalla kotiin 😊

Sitten Oriflame-asia...
Olen toiminut itsenäisenä Oriflame-edustajana kesästä 2016 lähtien. Toimintani on ihan pienimuotoista, harrastuspohjalta.
Minulla on Facebookissa oma Oriflame-sivu, jonne päivittelen aina kaikki ajankohtaiset tarjoukset ja asiat.
Sivusta saa tykkäillä ihan vapaasti, kuka tahtoo 😊
Tuotteita saa minun kauttani tilattua vaikkapa viestitse, ja tarvittaessa voin myös postittaa Postin voimassaolevan hinnaston mukaisesti.
Sivullani saattaa joskus olla jopa tuotearvontaakin, jolloin postitan palkinnon voittajalle omalla kustannuksellani.
Käyhän kurkkaamassa, mikäli olet kiinnostunut 😊

Satu Sankala/ Oriflame


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3