keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

En minä, mutta muut!

Ihan ekaksi kiitokset kaikille käyneille ja kommentteja jättäneille <3
Kyllä määki oon blogeja lukenu, mutta vähemmän kommentoinu.
Viime päivinä en oo tietokoneeseen koskenutkaan, vaan puhelimella oon pikaset selailut tehny. Blogikommentteja en oikein oo kehannu sillä jätteää, ku jostain ihme-syystä se heittää jokaikisen kommentin tuplana :-D

Myös mun Salaiselle NeuleYstävälle kiitokset käynnistä!
Kyselit toiveita ens kuuta ajatellen... Ei mulla mitään kummempaa oo mielessä, ja mua on helppo ilahduttaa :-D
Ekan paketin perusteella uskallan luottaa, että seuraavakin on mieluinen <3

************************************************

Mulla on joku hurja väsymys-laiskotus-blääh!-kausi vissiin menossa.
Töissä oon käyny ne muutamat päivät viikossa ja kotona on tullu siivottua vähän isomman urakan kautta :-D
Musta tuntuu, että tää meijän tietokonenurkkauski on ihan uus, ku käännettiin pöytä toisinpäin viereistä seinää vasten, talletettiin tosi vähän käytössä oleva läppäri kaappiin, ja siirrettiin tulostinki pois näkyviltä. Ja ku tää pöytä sai ihan liinanki <3


Hoksaatteko? Tuo tulostinkaappi tuolla seinän vieressä?
Se on se, jonka vasta kerroin alunperin tehdyn pojalle hoitopöydäksi. Molemmille muksuille siinä on monet vaipat ja vaatteet vaihdettu. Ja kun ei enää hoitopöytää tarvittu, irrotettiin hoitotaso päältä ja kaappi jäi käyttöön. Viimeisimpänä tehtävänään se on säilönyt lasten villasukkakoreja. Nyt se sai reiän takaseinäänsä, jotta tulostin sai siitä kivan kodin :-D


Laatikoitakin oon taas tapetoinu samalla kullansävyisellä tapetilla ku aikasemminki (*KLIKS!*), jotta sain taas romua piiloon :-D

*************************************************

Mutta että niitä käsitöitä en oo saanu tehtyä. Oli tuossa tuo yks huivi kesken, ollu jo kauan aikaa. Ja on tuossa yks sukkaki paria oottamassa...
Mut kyllä niistäki jossain vaiheessa valmista tulee, ei nyt hätäillä :-D

Sitä ootellessa mää näytän teille jotain muitten tekemiä juttuja :-D

Muistatteko ku kerroin lasten värjänneen lankakerät mummulleen (mun anopille) synttärilahjaksi?


Anoppi teki noista langoista lapsille Reaverset!
(Reaverset on Rea Järvenpään laatima ohje "tennaritossuille". Ohje löytyy maksullisena Ravelrystä, tai sen voi tilata suoraan Realta itseltään sähköpostitse.)





 *******************************************************

Ja sit yks aivan upea, ihan erilainen käsityö!
Meijän poika teki koulussa <3



  *******************************************************

Nyt mun tarttis ruveta pingottamaan se luvattoman pitkään kesken ollut huivi :-D


2 kommenttia:

  1. Oi, upeita juttuja kaikki käsityöt! Näppärää tuunausta huonekaluilla ja sisutamista. Pienikin muutos muuttaa kodin ilmettä.

    VastaaPoista
  2. Harvinaista, ellei peräti ainutkertaista, ettei sun käsityöt edisty. Ootko mitannut kuumeen? Ihania Reaverseja! Ja Minion on aivan upea. Poika on tullut selvästi äitiinsä.

    VastaaPoista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3