lauantai 12. heinäkuuta 2014

"Hipsulaisen paita"

Tällä nimellä ohjeen itselleni olen tulostanut: "Hipsulaisen paita".
Eli Kati tuolta Hipsulaisen helmeilyt -blogissa oli tehnyt itselleen upean verkkopaidan topin päällä käytettäväksi. Hän kirjoitteli ohjetta, ja pyysi minua testineulojaksi.
Nyt se paita on vihdoin valmis. Kunhan vielä tälle iltaa lankojenpäät päättelen.

Lankana on Novitan Kotiväki Kartano, ja puikot Addin 2,5mm.

Kati antoi minulle kaksi eri silmukkamäärää. Päätin ottaa riskin, ja tehdä pienemmällä.
Kyllä tämä koko on mun päälläni aika paljon naftimpi, kuin Katilla itsellään. Mutta ei silti liian nafti. Tykkään kyllä, ja ajattelinkin laittaa huomenna töihin ;-)
Vasemman hihan päättelyn olisin kyllä voinut tehdä hieman löyhemmäksi, mutta ei se mitenkään haittaavan kireä ole.

Ehkäpä Kati jossain vaiheessa julkaisee ohjeen blogissaan <3

Ekaksi saatte nähdä tyttären ottaman kuvan paidasta. Hieman on alaviistosta otettu, ja kylläpä vaan mun maha näyttää todellisuutta isommalta (näin mää ainaki kuvittelen) :-D


Isäntääki pyysin kuvaamaan. Tämmönen on lopputulos:


Yritin minä itekki kuvata:


Halusin tuosta tuollasen just lantiolle ylettyvän. Mun kropalla, jos paita ylettyy lantion alle, eikä oo ihan vartalonmyötäinen, mää näytän aika pallolta :-D

Ehkäpä teen ensi kesäksi toisen, sillä isommalla silmukkamäärällä ;-)
Kyllä tämäkin ehdottomasti käytettyä tulee.
Kati, kiitos kovasti ohjeesta, ja pahoitteluni, että näin pitkään venähti <3

10 kommenttia:

  1. Kivan mallinen paita ja hyvän värinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-)
      Minäki tykästyin tuohon vihreään. Ja malliin myös :-)

      Poista
  2. Elä huoli, ei kestäny hirveen kauan. Taidankin tässä alkaa suunnitella ohjeen julkistamista. =) Vielä olisi yksi testipaita kesken, mutta se onkin samaa kokoa kuin omani, hihojen silmukat vaan erit. Eniten jännitin näiden eri kokojen laskelmien onnistumisen kanssa. =) Saankos sinultaki sitten kuvan ohjeen kylkeen? Ja kiitos, annoit nimen ohjeelle... Hipsulaisen reikäneule tai Hipsulaisen kesäpaita. =) Ja hyvän näkönen tuli sunkin paidasta, just näyttää hyvän mittaiselle. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tulikohan sulle kuva sähköpostilla?
      Jotenki jännästi huomaamattani vastasin sähköpostin kautta tähän kommenttiin, niin mietin, mihin se vastaus meni :-D
      Minä tykkään tästä paidasta <3

      Poista
  3. Tulipa sievä kesäpaita ja nätin värinen :)

    VastaaPoista
  4. Tää on kiva! Mulla pitää kans olla paljon reikiä (ja isoooo pääntie) että von kesällä käyttää.

    VastaaPoista
  5. Osakainen, Virpi, Koukussa puikkoihin, Sinisen sohvan emäntä:
    Teillekin kaikille kiitos kommenteista <3
    Tämä paita oli tänään mulla töissä päällä, ja oikeasti tykkään kovasti :-)

    VastaaPoista
  6. Kiva paita ja kauniin värinen lanka.

    VastaaPoista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3