lauantai 12. tammikuuta 2019

Kiirettä pitelee

Ruuhkavuodet, todellakin!
Töitä, koulua, perhettä, koulua, koulua, töitä...
Tammikuussa kokonaiset 4 vapaapäivää. Yksi aina kerrallaan.
Mut hei! Mää tykkään mun koulusta 😍

Saattaa olla, että muutan jossain vaiheessa vähän blogini ulkoasua, ja ehkä sisältökin saa jotain uutta suuntaa. Ideat pyörii mielessä 😀

Mut oon mää kutonutki jotain. Ehkäpä niistäkin laitan vielä kuvia joku päivä, kunhan ehdin 😀

Mut nyt laitan tähän loppuun vain muutaman kuvan meidän Viirusta. Onhan se katti kasvanu 😍







3 kommenttia:

  1. Hyvin on Viiru kasvanut, mutta tietää kyllä missä on parhaat lepopaikat. Oikein hyvää alkanutta vuotta koko perheelle!

    VastaaPoista
  2. Ihana kissa. Olen enemmän koiratyyppi, kun tarvitsen jonkun ulkoiluttamaan minua, mutta on minulla kissojakin ollut ja voisi joskus tullakin.

    VastaaPoista
  3. Ihana Viiru. Muistuttaa muodoltaan ja silmiensä ilmeeltä meidän puolivuotiasta Ahududua.

    VastaaPoista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3