torstai 6. lokakuuta 2016

No niitä pipojahan mää...

Muutama pipo tuli ommeltua taas... Aikuisten ja lasten...
Meinasin jo, etten kehtaa enää ees tänne laittaa näitä näkösälle... Mut sit mää aattelin, että sitä vartenhan mulla tää blogi on :-D



Ja ku kankaat meinas loppua, hoksasin tehä ns. kääntöpipoja! Vuori on siis eriväriä, ja pipoa pystyy käyttämään kumminkin päin.

Sinisävyisessä tähtitrikoossa on kääntöpuoli musta.
Pinkistä tähtitrikoosta löytyy käännettäessä oranssi.





Tuota oranssi-pinkkiä kääntöpipoa ruvettiin vitsailemaan lasten kans, että jospa iskä laittaa sen viikonloppuna hirvimettille!
Lapsilla huvitti kovasti :-D

Siinäpä sitte isäntä mainitsi, että olis kyllä ihan kiva ku olis mettille vähän ohkasempi pipo, ku nykysellä meinaa tulla turhan lämmin.
Vähän jo ehdottelin, että pitäiskö mun kangastilaus tehä... Isäntä lähti vitsailuun mukaan ja kaivoi netistä kuvan, joka piti kuulemma laittaa sitte siihen pipoon.
Voin sanoa, että kuva oli semmonen, että tuskin edes kuvitteli mun oikeesti semmosta rupeavan väsäämään :-D

Mutta arvatkaas, kelle iski inspiraatio!?!
Minähän aloin miettiä, että on mulla tuota oranssia vielä sen verran, että saa siitä pipoon päälykankaan. Mutta mitähän vuoriksi?
Kattelin, että mulla on ohutta viskoositrikoota mustana. Puuvillatrikoita oon tykänny käyttää pipoissa, mutta ehkäpä se viskoositrikoo isännän pipon vuoriksi kävis.

No minähän otin ja leikkasin pipokappaleet, ompelin pipon, tulostin sen isännän etsimän kuvan netistä, leikkasin, suunnittelin, mallasin ja piirsin kalvolle, leikkasin, silitin...
Olihan se kyllä ihan mahotonta räpellystä ja värkkäämistä, mutta kyllä me ollaan nyt molemmat tyytyväisiä lopputulokseen!!!


Tää on sit vain tää yksittäiskappale! Enempää en tee!
Syistä, että: Kuva on "törkeesti" lainattu netistä, siinä on tuo Volvo, ja tää oli aika itaraa hommaa :-D


Kyllä nyt joutaa nukkumaan hyvillä mielin :-)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3