keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Ostoksilla

Mullahan katkes ne KnitPron Cubicsit, 3,5mm. Tai siis yks puikko setistä.
Nettiä ja verkkokauppoja selatessani päätin tilata uudet Cubicsit, ja myös kokeeksi 3,5mm hiilikuituiset. Niitähän mulla on ennestään yhdet 2,25mm, mutta harvoin tulee niin ohuita käytettyä.

Käsityökauppa Ilosta löysin nuo molemmat oikeassa koossa. Olinkin muutenkin tänään Haukiputaalle menossa, niin minähän pyrähdin ihan paikanpäälle puikot ostamaan.

Kerroin siinä sitten kaupan rouvalle, kun onnistuin katkaisemaan yhen puikoistani. Mainitsin, että KnitPron puikoillahan on 3 vuoden takuu valmistus- ja materiaalivirheiden varalle, mutta ei tämä nyt tainnut sellainen olla.
Kauppias tuumasi, ettei niillä semmoista takuuta ole. Hieman olin ihmeissäni, kun toisesta liikkeestä sain puikkojen mukana lappusen, jossa oli tuo takuu kerrottu.
Minä nyt otin ja googletin asiaa ja löysin tällaisen:

"We offer a warranty on our products for three years from the date of purchase against any manufacturing related defects."
                                Lähde: http://www.knitpro.eu/quality-service.asp?Language=

Mielestäni tämä tarkoittaa juurikin, että valmistaja myöntää 3 vuoden takuun juurikin valmistus- ja materiaalivirheiden varalle...

No eipä siinä sen kummempia, kyllä se mun puikko katkes ihan käyttäjän virheestä (tiukasta käsialasta) johtuen :-D

Mutta että se kauppa!
Ihana pikkuinen kauppa!
Ja niin paljon hurjan upeita lankoja hipelöitäviksi!
Kävelin sisään kauppaan, ja kyllä siinä hetki meni vain seistessä ja ihmetellessä. Miettiessä, mistä aloittaisin :-D
Hieman oli semmoinen Liisa Ihmemaassa -fiilis <3


Fabelit ostin kotimatkalla Kärkkäiseltä tilaussukkia varten. Kahdet poikien sukat niistä pitäisi tulla. Kokoja 37 ja 41.

Sukkapuikot olin varannut tosiaan jo etukäteen. Mutta kyllä nuo pyörötki tarpeeseen tulee ;-)


Ja tuo punanen lankakin oli tosi hyvä löytö!
Tuttava pyysi tekemään huivin. Punainen ja blingblingiä. Kyllä sitä lankaa on mietitty ja etsitty jonkin aikaa.
Tämä Katia Broadway sattui sopivasti löytymään kassan vierestä, ja oli vielä tarjouksessakin!
<3

Että semmonen reissu tällä kertaa :-D
Kuvista puuttuu näköjään vielä yks pieni ostamani väline. Pitkään haaveilemani langanohjain :-)
Ehkäpä se pääsee piankin testiin, kunhan ehdin ruveta niitä SNY:ni lähettämiä Villiruusu-lapasia kokeilemaan ;-)

Ja olihan siellä ihan hurjasti ihanan upeita lankoja, joita niiiiiiin olisi tehnyt mieleni ostaa!
Saa nähä, sorrunko niihinkin tässä jossain vaiheessa. Ensi viikollakin pitäisi Haukiputaalla käydä :-D


2 kommenttia:

  1. Mä olen tuohon kauppaan tutustunut pelkästään Netin kautta. Yllättävää ettei kauppias tienny takuusta mitään. Hmm... mitenhän mahtais olla nuo mun 2,75 karbonzit... niistä irtos se kärki ensimmäistä sukkaa neuloessa. Toisaalta mä jo kerkesin liimata sen takasten. ;P

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia. Minäkin olen onnistunut katkaisemaan KnitPron Cubicsit, vaikka käsialani ei olekaan erityisen tiukkaa. siispä olen siirtynyt hiilikuituisiin:)

    VastaaPoista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3