keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Postia

Eilen kävin töitten jälkeen vielä mun äitin luona. Hain tyttären sieltä kyläilemästä.
Meni illalla sitten sen verran pitkään, ettei tullu sen kummempia enää tehtyä.
Tänä aamuna rupesin katselemaan, mitä on posti eilen tuonut.
Siellä oli mulle kirje!

SNY:ni oli lähettäny mulle kortin ja ompeluohjeita.
Eiköhän näitä ohjeita tuu jossain vaiheessa hyödynnettyäkin. Käytöstä poistettuja verhoja olis läjä tuolla kaapissa odottamassa jatkojalostusta ;-)

Mukana oli myös pieni magneetti, jossa on Minna Immosen piirtämä punainen korkkari.
Tykkään :-D

Kiitos piristyksestä ihanaiselle SNY:lleni <3


Edellisessä postauksessa mainitsemasta 7 Veikasta muotoutuikin synttärilahja hyvälle ystävättärelleni <3
Siitä en laitakaan kuvaa (ainakaan ihan vielä).
Löysinpä kuitenkin kodittomien laatikosta yhdet keväiset sukat, joita en ookaan muistanu tänne postata. Helmikuussa tein.


7 Veikkaa ja smokkineuletta. Terä näyttää hassulta, kun jalkapöydän päällä on vähän matkaa joustinta :-D
Nämäkin menevät nyt tuonne kodittomien omalle välilehdelle.


6 kommenttia:

  1. Kauniit sukat!

    Ja hieno piristys tullut.

    VastaaPoista
  2. Hienoa, että onnistuin sinua piristämään. Kortin kuva on Tove Janssonin piirtämä. Minulle oli yllätys löytää hänen piirtämänsä kuva sukkaa neulovasta sammakosta.
    - Salainen neuleystäväsi, 30 -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla jäikin huomaamatta, että on hänen piirtämänsä. Kuva on kyllä aivan ihana <3
      Kortti on jääkaapin ovessa korkkarimagneetilla kiinni :-)
      Kiitos postista <3

      Poista
  3. Pienetkin muistamiset tuntuvat hyvältä. Keväiset sukat olet neulonut. Smokkineule on minulle ihan tuntematon, mutta kaunis!

    VastaaPoista
  4. Ihanan väriset sukat! Todella keväiset.
    Käyhän kattomassa millanen siitä mysteerihuivista tulee jonka ohjeen sulle syksyllä laitoin. =)
    Vieläki naurattaa se, että ihan oikeesti en tajunnu sen kuvan puuttumista ohjeesta. Ja kuinka tiedostamatta sitten oli langan värikin niihin mysteeri kämmekkäisiin sopivat. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Upea huivi <3
      Pitääpä jälleen ottaa se ohje syyniin. Joku siinä oli, ettei oikein auennu mulle. Tiiä vaikka nyt avautuis, kun kuvatki näin :-D
      Jotain telepatiaa tms. siinä varmasti oli mukana, ku jossain vaiheessa kierrosta mulle tuli se tunne, että sinäkö se oot. En tiiä vieläkään, mistä se tunne tuli :-D

      Poista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3