sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Kämmekkäät ja ufo-uhkan torjumista

Nyt olis kaapissa uudet punaset kämmekkäät poitsun opelle joululahjaksi. Ne edellisethän pääsivätkin tyttären käsiä lämmittämään.
Nämä ovat hiukan lyhyemmät ku ne ekat.
Lankana edelleen Dropsin BabyAlpaca Silk, puikot 2,5mm Cubicsit, ja ohje Hipsulaisen.



Ufo-uhkaakin täällä on (taas) ollut havaittavissa. Tässä pieni katsaus töistä, joita olen pikkuhiljaa yrittänyt pelastaa ufoutumiselta:


 


Edelleen ehditte osallistua ylläriarvontaan täällä mun blogissani, mikäli ette vielä ole osallistuneet. *kliks*

Mun täytyy kuitenkin tehdä pieni muutos palkintoon. Aioin laittaa halukkaalle niitä Novitan puikkoja palkintoon. Löysin kuitenkin ko. puikoille niin hyvän kodin, että lahjoitan ne muualle.
Eli arvonnan palkintona tulee olemaan ihan puhdasta ylläriä ;-)

6 kommenttia:

  1. Ihanat Kämmekkäät. Tuo malli on kyllä mukavan näköinen. .

    VastaaPoista
  2. Kauniit, kauniit kämmekkäät! Ei nuo ufot mitään vaarallisia ole, vielä. Muutama keskeneräinen on tarpeen, on mitä tehdä uutta inspiraatiota odotellessa. Lohduksi: minulla on jo ainakin 10 vuotta kaapissa odottanut musta neulepusero, hihat eri paria kuin vartalo joka taitaa olla kapoinen ja kainalossa asti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D
      Kiva kyllä olis saada tyttären mekko valmiiksi, ennen ku ehtii käydä pieneksi ;-)

      Poista
  3. Ihanan punaiset kämmekkäät. Minä olen piilottanut kaikki keskeneräiset hyvin tehokkaasti, etten vain törmää niihin.

    VastaaPoista
  4. Sievät kämmekkäät. Ufoilu on välillä hyväksi, että voi tehdä mikä innostaa :)

    VastaaPoista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3