torstai 10. heinäkuuta 2014

Ei mun kyllä pitäny...

Tiiättekö sellasen tilanteen, kun kahden (vilkkaanpuoleisen) lapsen äiti tarvitsee uudet rintaliivit?
Ja kun pitää sen verran kauas lähteä ostoksille, että matkoihinki menee reilu tunti.
Että tarttee lapsille olla joku paikka siksi aikaa, mihin viedä hoitoon. Tai joku, joka lähtee mukaan vahtimaan.
Ja kun sellasta paikkaa tai ihmistä ei just satu olemaan, eikä enää kovin pitkälle jaksa vanhoissa/venähtäneissä liiveissä sinnitellä.
Eihän se auta ku pakata lapset autoon ja ottaa mukaan rintaliiviostoksille. Ja toivoa, että saa ees suurinpiirtein sovittaa :-D

Onneksi Svea Aalto -liikkeessä oli niin ihana myyjätär, että vahti lapsia sen ajan, että sain sovitettua liivejä. Tosi nopsaan löysinkin myyjättären opastuksella sellaset, millasia hainkin <3

Ja entäs sen jälkeen?
Lapsille olin luvannu jätskiannokset, mikäli osaavat ja jaksavat olla nätisti siellä kaupassa.
Olihan ne annokset hyviä.

Ja toki siinä samalla piipahdettiin Prismassa. Lapsilla oli omat rahansa mukana, eikä mun kyllä pitäny ostaa yhtään mitään...

Tässä teille nyt ensiksi mun edellisen Prisma-käynnin saldo. Kuvitellaan, että nuo kaikki Bambut on täysiä :-D


Niin, ja entäs tänään... Selvisinkö kaupasta tyhjin käsin? No en. Oli ne vaan niin nättejä...


Niitä Novitan uusia Viidakko-lankojaki pyörittelin käsissä. Tuntuivat käteen niin karheilta, että sinne saivat jäädä hyllyyn.

6 kommenttia:

  1. Jeps, Prismassa on nyt lankoja alessa, mulle kävi samoin. Ostin Tuubia ja Hankoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tarjoukset vetää puoleensa.
      Samaten näköjään nuo uutuusvärit. Ihania <3

      Poista
  2. Ei saa kertoa, että jossain on lanka-ale!

    VastaaPoista
  3. Juu-u... minulla sentäs oli tekosyynä lankaostoksiin kesäloman aloitus ja lomaan varautuminen.... siitä ei tietysti puhuta, että reissuun aion ottaa vain keskeneräisiä mukaan. ;P Ja suuntima olis jo alkuviikosta vanhempien luokse. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa matkaa teille :-)
      Mulla on selityksenä se, että harvoin mää mihinkään isommille kaupoille pääsen, että ale-lankoja vastaan tulee :-D

      Poista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3